måndag 26 december 2011

Mellandags - rea

Åkte in till stan idag för kunde inte hålla mig tills imorgon när jag och Steffi ska gå, och hittade lite fynd för en gångs skull på rean :)

På gina tricot rear dom verkligen bara ut alla fula kläder så där hittade jag inget på rean men köpte ett par svarta jeans där ändå.
På bik bok hade dom mycket fint på rean, så där fyndade jag två tröjor.
Skorna var även dom på rean och dom gav jag bara 199:- för! woho.


Svarta jeans & svart lång tröja Gina tricot, två mysiga tröjor från bik bok och skorna är ifrån skopunkten..

Får se om man kan hitta något mer imorgon! :) Ska även passa på att gå till systemet då, så man slipper det på fredag, då får man väl stå där halva dagen..

Blir för övrigt alltid problem inför nyår känns det som, aldrig annars men just nyår asså, jobbigt!
Hoppas att det blir bra iaf..

Nae nu blir det att vila ryggen..idag hugger det inte liika mycket, därimot känns det som att jag har världens största blåmärke i svanken när man nuddar lite..

Men men, ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar