måndag 26 december 2011

Det var den julen..

Så var julen över, igen. Känner att jag börjar bli gammal för fick inte alls in samma julkänsla i år..hade inte alls samma känsla som jag brukar känna på julafton. Men hade det trevligt iaf, var först hemma hos mamma och såg på Kalle och sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi vidare hem till farmor och farfar :)

Fått en del pengar i julklapp så det ska bli kul att kunna shoppa lite kläder nu i veckan :D woho äntligen. Funderar även på att betala av min mobil som jag har nu och sedan skaffa en iphone 4s..lite nördigt men orkar inte vänta ända tills augusti..

Får se vad som händer i veckan..ska träna varje dag, ha filmkväll med bästa Martina, och så tror jag att jag och Steffi skulle gå på stan någon dag!

Ikväll har jag bara degat framför tv:n (pretty little liars!!) med världens ryggont och huvudvärk så ska nog förflytta mig in till sängen nu istället
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Bästa sandra de ska vi ha :) <3 :) vilken del i ryggen är det du har ont i ?

    SvaraRadera
  2. ja de ska de bli :) nja tänkte bara för mamma kollade upp pga att ja hade ont i ryggen o då stod det om man har ont typ vid svanken kan de bero på att sängen är för mjuk. Och antagligen är det de för mig då min är som ett c att ligga i ;)

    SvaraRadera