torsdag 16 februari 2012

Pepp!

Veckorna rullar på och snart är det helg igen!
Har varit helt otroligt pepp och haft sån energi till träning den här veckan, känns underbart!
Har sålt min crosstrainer nu för har inte plats för den sen i min etta.
Men har laddat ner Zumba och massa träningsvideor med Jillian Michaels, som jag älskar eftersom hon pratar samtidigt så man blir värsta motiverad. Roligt är det med!
Idag har jag tränat i 1 ½ timma.
Vet inte om jag har lyckats göra nåt med min fot under tiden.. för har så ont att jag knappt kan stödja på den..

I helgen är det nog inte så mycket som händer, för ingen som kunde ses. Möjligtvis Simon :)

Nu sitter jag i sängen, och ska försöka vara lite duktig att plugga en timma nu. Får se hur det går!

Vad skulle jag inte göra för ett träningspass med bob & jillian..


1 kommentar: