torsdag 2 februari 2012

Det går neråt..

Verkar ha en tendens att skriva på torsdagar
Veckan har gått fort som vanligt, love it..
Har känt mig lite halvkrasslig med rethosta o huvudvärk typ varje dag, och absolut ingen motivation till att plugga :/
Därimot har jag motivation till att träna eftersom att vågen visar - 2 kg, och jag har inte ens ansträngt mig nåt särskilt..kanske är det som är grejen, att man inte ska gå o tänka på det hela tiden..

Heelg imorgon!
Fredag blir att åka till Simon, blir lite skräckfilmskväll :)
Lördag vet jag inte riktigt..utgång?
Söndag, träna, kanske träffa mamma..

Så kan nog bli något bra utav den här helgen med :)

Men nu snart ska jag träna!

2 kommentarer:

  1. Tycker jag låter som en underbar idé :)!!! Kryssning med brudarna kan ju knappt bli bättre:)

    SvaraRadera