tisdag 17 januari 2012

Så var det ny vecka, kan inte påstå att jag ser fram emot den då den enbart kommer bestå utav plugg. Tror heller inte att det kommer hända något roligt i helgen..så blä.
Men den här helgen som var har iaf varit riktigt bra.
Blev ännu en vinkväll hemma hos Martina med spel och mycket prat, musik och skratt. Sedan en utgång på det!
Lördagen vaknade jag upp, bakis som aldrig förr..men åkte in till stan och träffade Martina och Fija och käkade, och sen såg vi på film! :)

Har även sökt en lägenhet..är väl 0,00001 % chans att jag får den, men man kan ju alltid hoppas lite. Man känner att man är för vuxen för att flytta hem igen..så ni får gärna hålla tummarna till mig också!

Nu måste jag gå o lägga mig, ska upp skapligt imorgon för att plugga heela dagen lång..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar