torsdag 19 januari 2012

Kommer turen att vända?..

Okej, veckan gick faktiskt väldigt fort även fast den inte har varit så rolig. Men jag har varit glad ändå! Vet inte riktigt vad det är med mig haha, känner inte igen mig själv..

Började på hemtentan igår, fick inte så överdrivet mycket gjort då, men skrev klart den idag. Tog ett par timmar men gick hyffsat ändå när man väl kommit igång..
Så nu blev det en liten tidig helg =) Tränade förut med!
Sen så fick jag svar om en lägenhet..finns en etta ledig, bra läge är det med, dock lite dyr..men ska ringa imorgon och se om jag kan komma o kolla på den!
Verkar dock vara väldigt svår möblerad om man kollar på planritningen..


Visst, jättebra att man kan ha sängen som i ett eget litet "rum", och en liten soffa kan man få plats med med vart ska man kunna ha en tv bänk med tv? .. hmm
Hon frågade om jag var intresserad utav den så förhoppningsvis så är jag först på tur..

Fredag imorgon! Ska till Rimforsa då..aldrig varit där :P
På lördag blir det filmkväll med Martina, så det blir nog en bra helg trots allt!
Men nu ska jag se lite på tv, sen soova!
puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar